NEO ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΡΓΩΝ 18-24 ΕΤΩΝ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO 9001:2000

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του παρόντος εκπαιδευτικού Προγράμματος είναι η Διαχείριση της Ποιότητας των παρεχόμενων Υπηρεσιών προς τους πελάτες μιας επιχείρησης, όπως αυτή προκύπτει από την αναγκαιότητα ικανοποίησης των πελατών αυτών μέσα από την οργανωμένη και συστηματική διαχείριση των διεργασιών αλλά και των αποτελεσμάτων τους από την Διοίκηση. Επίσης έχει σαν στόχο να ξεκαθαρίσει με απλό τρόπο τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 9001:2000, καθώς και να παρουσιάσει την απλούστερη μεθοδολογία ταχείας μετάβασης από το παλιό στο νέο Σύστημα Ποιότητας, πιο λιτό αλλά ταυτόχρονα πιο λειτουργικό και αποδοτικό από το προηγούμενο.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ  

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Γενικούς Διευθυντές, Διευθυντές Διαχείρισης Ποιότητας, Εσωτερικούς ελεγκτές Συστήματος Ποιότητας, Λοιπά στελέχη που ασχολούνται με την οργάνωση της επιχείρησης.

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  

ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ

  • Διεργασία - Διαδικασία - Προσέγγιση Διεργασίας.
  • Παρουσίαση των βασικών απαιτήσεων του προτύπου ISO 9001:2000. Σημασία, σκοπός και οφέλη της κάθε απαίτησης.
  • Οι 8 αρχές της ποιότητας κατά ISO 9000
  • Δομή και τρόπος λειτουργίας των Ηλεκτρονικών Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας

ISO 9001:1994 και ISO 9001:2000

  • Διαφορές ISO 9001/2:1994 και ISO 9001:2000.
  • Πλάνο μετάβασης από το ISO 9001/2:1994 στο ISO 9001:2000

ISO 9001:AUDITING

  • Προετοιμασία του Audit-Ετοιμασία Audit Checklist.
  • Παρουσίαση Πίνακα Ελέγχου Εσωτερικής Επιθεώρησης ISO 9001:2000.
  • Συμπεριφορά-υποχρεώσεις-απαιτούμενα προσόντα ελεγκτών (auditors)
  • Υλοποίηση του Audit.
  • Τεκμηρίωση των μη συμμορφώσεων.
  • Παρακολούθηση αποκατάστασης των μη συμμορφώσεων.
  • Μεθοδολογία Βελτίωσης Ποιότητας
  • Η θέση του Υπεύθυνου Ποιότητας
  • Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και ο ρόλος του Υ.Π.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ 

  • Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέτρα
  • Case studies

ΔΙΑΡΚΕΙΑ  

18 ώρες