NEO ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΡΓΩΝ 18-24 ΕΤΩΝ
4. ΤΟ MANAGEMENT ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ & ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ   

Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, που οι πωλήσεις διαδραματίζουν ουσιαστικό και καθοριστικό ρόλο, η ικανότητα του management στις πωλήσεις και οι αποτελεσματικές σύγχρονες τεχνικές των πωλήσεων, είναι όχι μόνο απαραίτητες, αλλά και επιβεβλημένες.

Το πρότυπο Σεμινάριο «Το Management των Πωλήσεων και οι Τεχνικές Πωλήσεων στην Πράξη» προσφέρει λύσεις και απαντήσεις στα θέματα αποτελεσματικών και δημιουργικών πωλήσεων που απασχολούν τους επιχειρηματίες, τα στελέχη επιχειρήσεων, τους managers και τα στελέχη πωλήσεων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ  

Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές κάθε είδους προϊόντων ή υπηρεσιών, αντιπροσώπους, εμπόρους υπεύθυνους ομάδων πωλητών, καθώς επίσης και σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίοι άμεσα ασχολούνται με την πώληση.

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 

  • Διευθυντής Πωλήσεων = Ένας ιδανικός Manager (Ο ρόλος της επιχείρησης, Ο ρόλος του Marketing των πωλήσεων, Ο ρόλος της Επικοινωνίας και της Ψυχολογίας, Το Management των Πωλήσεων, Η μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των πωλητών)
  • Ο άνθρωπος – πωλητής / Ο επιστήμονας – πωλητής / Το στέλεχος – πωλητής (Η «επιστημονικοποίηση» της διαδικασίας πωλήσεων, Ανθρώπινη συμπεριφορά, Συναλλακτική ανάλυση, Διαδικασία ανακάλυψης των ανθρώπινων αναγκών, Ο ρόλος της επικοινωνίας στην πώληση)
  • Η υποστήριξη των θέσεών μας και η υποστήριξη της πώλησης (Η αποτελεσματική παρουσίαση, Δημιουργία και διαφοροποίηση χαρακτηριστικών πλεονεκτημάτων, Η υπόσχεση πωλήσεων και η σημαντικότητα της υποστήριξης υπόσχεσης, Η θεωρία του συγκριτικού πλεονεκτήματος (comparative advantage) και του μοναδικού πλεονεκτήματος (U.S.P.), Η σημασία της μη λεκτικής επικοινωνίας στην πώληση, Τεχνική κλεισίματος της πώλησης, η μετα-αγοραστική εξυπηρέτηση, Τα επικοινωνιακά εργαλεία που ενισχύουν την πώληση, Ο δικός μου «συνδυασμός» και «Εγώ, ο πωλητής» (το σχέδιό μου και το «κλείσιμό» μου)
  • Το Management και τα «εργαλεία» των πωλήσεων (Προγραμματισμός-στόχοι και προβλέψεις, Οργάνωση χρόνου-αξιολόγηση δυνατοτήτων, Προβλέψεις και μέτρηση αποτελεσμάτων, συγκέντρωση πληροφοριών, Το οπλοστάσιο και τα εργαλεία του πωλητή, Παρακίνηση και Επιβράβευση Πωλητών)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ 

  • Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα
  • case studies

ΔΙΑΡΚΕΙΑ  

16  ώρες