NEO ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΡΓΩΝ 18-24 ΕΤΩΝ
3. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ – ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ   

Ο πελάτης σήμερα «βομβαρδίζεται» από χιλιάδες προϊόντα και υπηρεσίες ανταγωνιστικών επιχειρήσεων που έχουν παρόμοια πλεονεκτήματα και οφέλη. Η προτίμησή του και η επίτευξη της πώλησης καθορίζεται ουσιαστικά από την ικανότητα του πωλητή να του παρέχει ταυτόχρονα και ικανοποίηση, εξυπηρέτηση, αίσθηση προσωπικής μεταχείρισης. Η πώληση είναι επικοινωνία και ο πωλητής πρέπει να διαθέτει την ικανότητα να αφουγκραστεί τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη και να προσαρμόσει κατάλληλα τη στρατηγική του. Η πώληση είναι όμως και δημιουργικότητα και ο πωλητής πρέπει να μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του πελάτη και να δημιουργήσει κίνητρα για αγορά. Η πώληση είναι επίσης στρατηγική και ο πωλητής πρέπει να έχει οργανωτικές ικανότητες, να ξέρει να ελίσσεται, να θέτει στόχους, να μετρά την αποτελε-σματικότητα των κινήσεών του. Η πώληση τέλος, είναι επιστήμη, γι’ αυτό ο πωλητής πρέπει να γνωρίζει σε βάθος τη φιλοσοφία, τις τεχνικές και τις μεθό-δους που θα τον διευκολύνουν στο έργο του.

Η οργάνωση του σεμιναρίου αυτού, οδηγεί τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν μόνοι τους ικανότητες, δεξιότητες και μεθοδολογίες, να αξιοποιήσουν εργαλεία και να γνωρίσουν συνολικά τη «γοητευτική» διαδικασία των πωλήσεων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ  

Το σεμινάριο απευθύνεται σε πωλητές κάθε είδους προϊόντων ή υπηρεσιών, αντιπροσώπους, εμπόρους υπεύθυνους ομάδων πωλητών, καθώς επίσης και σε επιχειρηματίες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίοι άμεσα ασχολούνται με την πώληση.

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  

  • Ο Αποτελεσματικός Πωλητής (Τι κάνει έναν πωλητή επιτυχημένο, Η φιλοσοφία των Πωλήσεων, Τα στάδια της πώλησης (πριν – κατά – μετά), Marketing και Πωλήσεις: η ίδια δουλειά από διαφορετική σκοπιά, Πρωσοπικότητα και στάση του ανθρώπου – πωλητή)
  • Ο Επικοινωνιακός Πωλητής (Το φυσικό οπλοστάσιο του πωλήτη, Πώς να βελτιώσετε τις «ακουστικές» σας ικανότητες, Ο ρόλος της επικοινωνίας στις Πωλήσεις, Ο τρόπος που σκέπτεται και αισθάνεται ο πελάτης [η διαδικασία ανακάλυψης των ανθρώπινων αναγκών])
  • Ο Εξειδικευμένος Πωλητής (Ανακαλύψτε το προσωπικό σας «στυλ», Η διαδικασία της πώλησης «πρόσωπο με πρόσωπο», Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων, Το κλείσιμο της Πώλησης, Πώς να δημιουργείτε ένα ευχάριστο και γοητευτικό περιβάλλον, Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και το U.S.P.
  • Ο Πωλητής Manager (Θέτοντας στόχους πωλήσεων, Αυτό-υποκίνηση, Η μέτρηση της αποτελεσματικότητας, Το «Time Management» του πωλητή, Οργάνωση και εργαλεία πωλήσεων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ 

  • Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα
  • case studies

ΔΙΑΡΚΕΙΑ  

12  ώρες