NEO ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΡΓΩΝ 18-24 ΕΤΩΝ
5. ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Στον ασφυκτικά έντονο ανταγωνισμό που ζούν οι Επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί σήμερα χρειάζονται πρακτική βοήθεια για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα και την αποτελεσματικότητά τους.

Η “Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών” είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα μοντέρνα διαγνωστικά και ταυτόχρονα θεραπευτικά εργαλεία του σύγχρονου Management.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ   

Με την λήξη του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

  • Προσδιορίζουν τις κρίσιμες παραμέτρους στις Προσδοκίες των Πελατών
  • Εντοπίζουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της Επιχείρησης
  • Εντοπίζουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία, όπως τα βλέπουν οι ίδιοι οι Πελάτες τους αντικειμενικά
  • Απομονώνουν τα κρίσιμα σημεία τα οποία πρέπει να βελτιωθούν για να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης και η αποτελεσματικότητά της
  • Κάνουν προτάσεις βελτίωσης της Επιχείρησης που πηγάζουν από την Μέτρηση Ικανοποίησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ  

Σε μεσαία και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων, του Ιδιωτικού και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα, που ασχολούνται στον Εμπορικό τομέα (Τμήμα Μάρκετινγκ, Τμήμα Πωλήσεων) και στην Γενική Διεύθυνση.

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 

  • Εννοια “Μ.Ι.Π” και το πλαίσιο του μανατζμεντ ολικής ποιότητας
  • Ορισμός “Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών”
  • Είδη και Στόχοι “Μέτρησης Ικανοποίησης Πελατών
  • Χρήση Αποτελεσμάτων
  • Παράλληλη εξέταση των δύο πλευρών αντίληψης υπαλλήλων και πελατών
  • Χάσματα - Ψαλίδες Αντιλήψεων - Τομείς Εφαρμογών
  • Προτάσεις βελτίωσης λειτουργίας της επιχείρησης
  • Οφελη εφαρμογής “Μ.Ι.Π” - διαδικασία εφαρμογής
  • Παραδειγμα περιπτώσεων εφαρμογής “Μ.Ι.Π” στην Ελλάδα
  • Φορείς μελέτης - χρόνος - κόστος: μετρήσης και μη μετρησης
  • Γενικά ευρήματα ικανοποίησης προσδοκιών πελατών

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

  • Ανάπτυξη θεμάτων με εισηγήσεις
  • Παραδείγματα εφαρμογών
  • Μελέτη Περιπτώσεων (Case studies)

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

12 ώρες