NEO ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΕΡΓΩΝ 18-24 ΕΤΩΝ
1. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
  
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον όπου η Επικοινωνία διαδραματίζει ουσιαστικό και καθοριστικό ρόλο, η γνώση των Δημοσίων Σχέσεων και η ικανότητα δημιουργίας θετικής Δημόσιας Εικόνας, είναι όχι μόνο απαραίτητη, αλλά και επιβεβλημένη.

Το πρότυπο σεμινάριο «Δημόσιες Σχέσεις και Δημόσια Εικόνα» προσφέρει λύσεις και απαντήσεις στα θέματα επικοινωνίας και δημόσιας εικόνας που απασχολούν σοβαρά επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και δημόσια πρόσωπα
 
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ  
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντές, Στελέχη Επιχειρήσεων και Δημόσια Πρόσωπα.
 
ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Τα 4 απλά Μαθήματα Επικοινωνίας (Προσωπικής Επικοινωνίας, Ο ρόλος και η λειτουργία της Επικοινωνίας στην Κοινωνία και την Οικονομία (Marketing Communication & Corporate Communication), Ολοκληρωμένης επαγγελματικής επικοινωνίας, Ο ρόλος των ανθρώπων της επικοινωνίας)
  • Οι Σύγχρονες Δημόσιες Σχέσεις (Ο ρόλος των Δημοσίων Σχέσεων στη σύγχρονη επιχείρηση, Εργαλεία Δημοσίων Σχέσεων, Φορείς των Δημοσιών Σχέσεων και τεχνικές προσέγγισης των διαφόρων ομάδων κοινού, Στρατηγική και προγραμματισμός Δημοσίων Σχέσεων, Πρακτικές Ασκήσεις)
  • Η Δημιουργία Δημόσιας Εικόνας (Η προσωπικότητα και η συμπεριφορά του δημοσίου προσώπου, η εμφάνιση και η γλώσσα του σώματος, η δυναμική της έκφρασης, Πρακτικές ασκήσεις)
  • Τα Εργαλεία και τα Κλειδιά (Διαχείριση του Τύπου – Γραφείο Τύπου, Τεχνικές των παρουσιάσεων, Συμμετοχή σε debate, Διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων και κρίσεων, Πρακτικές ασκήσεις)
  • Κλείσιμο Σεμιναρίου (Οι προοπτικές των Δημοσίων Σχέσεων και του Image Making σήμερα, Συμπεράσματα: Οι έννοιες κλειδιά, Αξιολόγηση – Συζήτηση)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

  • Σύγχρονα οπτικοακουστικά μέτρα
  • Case studies

ΔΙΑΡΚΕΙΑ